Verzenden & afhalen

Bij Pasveeronline worden de bestellingen verzonden met PostNL pakketservice. Een bestelling uit onze webshop kan op de volgende manieren bij jou afgeleverd worden:

Thuis bezorgd

Alle bestellingen die op werkdagen voor 16:00 uur worden gedaan, worden dezelfde dag verstuurd en zo mogelijk de volgende dag thuisbezorgd. Zodra je pakket door ons wordt verzonden ontvang je een Track & Trace code. Zo kun je altijd zien wanneer jouw bestelling wordt geleverd.

Afhalen in één van onze winkels

Onze filialen zijn gevestigd in Meppel, Heerenveen, Sneek, Drachten, Emmen en Zwolle. Je krijgt van ons bericht wanneer je de bestelling kan afhalen bij het door jou gekozen filiaal. Niet alle artikelen zijn in de filialen aanwezig. Het kan soms enkele dagen duren voordat het artikel in het filiaal van jouw keuze is. Bij deze optie heb je hebt de mogelijkheid om je betaling online te doen of in de winkel, tijdens het ophalen van jouw bestelling.

Afhalen op een PostNL afhaallocatie

Bij het bestellen kan worden aangegeven dat je het pakket wilt afhalen bij een PostNL afhaallocatie naar eigen keuze. Je krijgt bericht wanneer het pakket op dit punt klaar ligt om afgehaald te worden.

Verzendkosten

Wij rekenen geen verzendkosten voor bestellingen boven de € 49,99. Voor bestellingen onder dit bedrag brengen wij € 5,95 in rekening. Afhalen in één van onze 6 filialen is uiteraard gratis. Voor bestellingen buiten Nederland zijn wij genoodzaakt verzendkosten in rekening te brengen, omdat hier hogere kosten aan verbonden zijn. LET OP: Heb je binnen 3 werkdagen jouw bestelling nog niet ontvangen? Neem dan telefonisch contact met ons op. Wij zoeken dan zo snel mogelijk uit wat de status is van jouw bestelling.

Niet thuis?

Verwacht je een pakketje? Met jouw postcode en de barcode van het pakket kun je de bezorgstatus volgen. Ben je niet thuis? Dan bezorgt PostNL het pakket volgens de bezorgvoorkeuren die bij hun bekend zijn. Heb je je bezorgvoorkeuren niet ingesteld? Dan brengt de bezorger je pakket bij je buren of op een PostNL punt bij jou in de buurt. PostNL geeft informatie over de locatie van je pakket per mail of in de PostNL app. Deze informatie kun je opvragen via de track en trace code.

Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen wanneer je het pakketje ophaalt.