Garantie

Garantie Pasveeronline
Je kunt op Pasveeronline rekenen wanneer je product defect raakt. Artikelen moeten bij levering in goede staat verkeren en bij normaal gebruik naar behoren functioneren. Pasveeronline geeft 1 jaar garantie op producten tegen fabrieks- en materiaalfouten. Bij opruimingsartikelen en onjuist gebruik vervalt de garantie. 

 

Fabrieksgarantie
Naast de garantie bij Pasveeronline geldt er voor sommige artikelen ook een fabrieksgarantie. Dit is een aanvulling op de garantie die je al hebt. Deze extra garantie geld voor een bepaalde tijd. Kijk voor meer informatie over de fabrieksgarantie in de informatie bij het artikel.

 

Garantiebewijs
Bij Pasveeronline is de factuur van je bestelling het garantiebewijs. Wij vragen om een kopie van de factuur, wanneer je aanspraak wilt maken op de garantie. 

 

Klacht of defect binnen de garantie
Je kunt je klacht hier melden en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Wij gaan kijken welke oplossingen er van toepassing zijn. Voor een snelle afhandeling vragen wij om een kopie van de factuur in de bijlage toe te voegen. Als de klacht gegrond is, komen alle kosten binnen de garantietermijn voor rekening van Pasveeronline.

 

Niet tevreden
Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over een product of dienst. Neem dan zo snel mogelijk contact op met ons hoofdkantoor webshop@pasveeronline.nl. Wij zijn op werkdagen van 9.30-18.00 uur telefonisch bereikbaar via het telefoonnummer 0522-251970. Wij lossen het probleem dan spoedig op.

 

Hoofdkantoor Lederwarenhuis Pasveer
Hoofdstraat 43 
7941 AB Meppel
Telefoon 0522-251970
Email: webshop@pasveeronline.nl
KvK-nummer 04056850
BTW-nummer 820321655B01


 

Sociaal netwerk

Betaalopties

Facebook

 
 
Garantie